Notícies de Exterior

L'Eulàlia Reguant a La Bellevilloise de mans del COI (Comité Ouvrier International).  19-21, rue Boyer, París

Si estàs per París el proper primer de Març, no et pots perdre aquest "meeting" organitzat pel Comité Ouvrier Intarnational i que comptarà, entre d'altres, amb la presència de la Eulàlia Reguant.

8.5.1 Estrènyer les relacions polítiques amb organitzacions de l’Estat espanyol.

Dimecres 15N:

La vostra presència als llocs de votació a l'estranger pot tenir molts efectes: assegurar que els votants rebin suport als consolats si hi ha cap problema, pot fer avinent als consolats espanyols que prenem molt seriosament la transparència de les eleccions, i pot posar de manifest davant del món e

La ciutat de Madrid va acollir ahir dia 15 un debat obert organitzat per la CUP Exterior a Madrid amb l'Ateneo Republicano de Vallekas  on diversos col.lectius madrilenys de l'esquerra anticapitalista van debatre amb la CUP sobre el que significa per ells aquest Referèndum.

La diputada i portaveu del Grup Parlamentari de la CUP, Anna Gabriel, va començar el dissabte dia 4 els actes d'una intensa setmana d'activitat a Mèxic, organitzada per la CUP Exterior a Mèxic, on hi serà fins avui, dia 8 de juny.

La portaveu del Grup Parlamentari de la CUP- Crida Constituent, Anna Gabriel, va impartir el 10 de maig una conferència a l'Espai Catalunya Europa a la Delegació del Govern català a Brussel·les en una sala plena, on va a exposar la posició de la CUP sobre el referèndum i la necessitat de mobilitzar les comunitats catalanes de l'exterio

L'Assemblea de la CUP Exterior, que agrupa als militants i simpatitzants de la CUP residents arreu del món, ha iniciat la seva campanya per a mobilitzar les comunitats catalans de l'exterior cara al referèndum que espera serà convocat pel Govern català entre els mesos de setembre i octubre.

Aquestes darreres setmanes tots els mitjans de comunicació s’han fet ressò en major o menor mesura de les xifres sobre població espanyola resident a l’exterior i sobre la persistència del fet que, malgrat tantes bones paraules tant a Catalunya com a l’Estat espanyol, sobre la recuperació econòmica, la tendència migratòria que es va i

El comitè executiu del partit alemany Die Linke, d’esquerres i anticapitalista, ha aprovat per unanimitat de donar suport al dret de decidir de Catalunya.

La policia britànica, per 'garantir la seguretat dels ciutadans' va carregar de manera violenta contra la mani antifeixista utlitzant els cavalls. Els manifestants els van escridassar amb crits com "Take that animal off that horse".

Pàgines